klaralinneaa

Alla inlägg under februari 2010

Av klara andersson - 3 februari 2010 23:17

.. to sleep !

 

Godnatt !

Av klara andersson - 3 februari 2010 07:38

Haahhaah, godmorgon på er, jag brukar inte vanligtvis hinna sitta vid min lilla data oh blogga på morgonen men nu äre såhär att mamma ringde när hon åkte från jobbet (hon jobbar natt) oh sa att hon var tvungen att vända i Västra husby för de va alldeles för mycke snö på vägen osv. Och så sa hon att jag skulle vänta hemma på henne oh jag kanske måste stanna hemma idag för vi är typ insnöade hehe :)

Bussen lär nog inte komma fram så snabbt så jag missar nog rätt mycke endå skulle vi tro så ah, bara att vänta på att mamma ska komma hem :)

Av klara andersson - 2 februari 2010 20:59

Hej alla glada, :D

jag är super sprallig nu, jag vet inte varför men aja :D

Idag vare friluftsdag, heter de så? hehe aja, men ah man fick välja mellan att åka pulka,skridskor eller vandra. Oh jag valde att vandra till Mem dårå, oh jag gick me Maja,Frida,Malin,Sofie oh lite me Tim&Jocke men dom gick typ i 10000 k/h, skrivet man så? :o ser wierd ut, hahaha jag e grym på engelska :D -. hihhii

Men aja, sen efter skolan åkte jag in till stan oh mötte upp syster oh så va hon med mig i stan när jag shoppa lite, köpte två linnen, en annan tröja, cardigan elle nått tror ja de hette (A), tights oh ansikts-masker, oh nu ska jag snart duscha, på me en ansikts-mask, sen soooova :)

Jag har säkert missat massa jag gjort men aja D:

Pusshej :D

Ovido - Quiz & Flashcards