klaralinneaa

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av klara andersson - 9 februari 2010 21:42

Nu ska jag snart ringa Oscar och sen sova :)

Riktigt trött idag så jag ska sova lite tidigare idag tror jag :)

 

Puss&godnatt alla sötnosar !

Av klara andersson - 9 februari 2010 20:00

Hej på er alla :)

Inte hunnit/orkat uppdatera så mycket idag menmen :)

Just nu sitter jag i sängen med datan och lyssnar på: Ke$ha - blah blah blah. Den e rätt bra, tycker jag iaf :)

Och jag längtar som faen till i sommar asså, varför kan inte bara all j*vla snö försvinna? Så himla trött på allt! -.

Och en sak som hände nu gör inte de bättre, bara tre ggr värre ..

Men aja de ska inte behöva gå ut över er! (:

Idag har jag iaf varit en liten stund med Tim&Jocke :)

Sen åkte jag hem och jag har ätit ett äpple haha och satt mej här :)

Ska snart duscha&tvätta håret och så :)

Sen sova, bloggar innan jag lägger mej sen, puss !

Ovido - Quiz & Flashcards