klaralinneaa

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av klara andersson - 12 februari 2010 23:10

Snackar med älskling just nu och sen ska jag titta film :)

 

Sen blire att sooooooova lääänge, hoppas jag  om inte mamma väcker mig :)

 

Godnatt !

Av klara andersson - 12 februari 2010 20:06

... dance på min tv nu !

Sen blire Sol sidan !

Hörs !

Av klara andersson - 12 februari 2010 16:38

'' paff paff ''

Av klara andersson - 12 februari 2010 15:53

Skolan ägde idag :)  de va riktigt skoj xoo

Frida&jag kom försent till skolan för Emil Berling råkade köra in i bussen nära Frida. Haha de va lite små skoj, xoo men synd om Berling tycker jag :/

Efter skolan tränade jag lite sen hem :)

Jag skulle varit påväg till min älskling nu men han blev typ sjuk :(

Så jag ska till han nästa vecka ist :) mysmys :)

Ikväll ska jag se på Sol sidan, klockreen serie xoo

 

 

 

 

 

 

 

 

Du ska allt få din lilla h***

Ovido - Quiz & Flashcards