klaralinneaa

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av klara andersson - 4 februari 2010 21:33

Hej igen, nu är jag tillbaka efter ett sjuttiofem minuters box-pass :)

Jag måste säga att man blir riktigt trött, men skönt trött liksom :)

När jag kom hem åt jag ett äpple, drack ett glas mjölk och ett glas vatten med en sån där vitamin sak i så nu har jag fyllt på lite efter träningen :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra?

Kanske ska kolla någon film eller så, rätt sugen på de nu tror jag (:

Men jag vet inte riktigt vilken, men de tar vi då jag ska se :)

Jag var hemma idag ifån skolan, för jag mådde inte så bra imorse direkt, hade riktigt ont i magen&mådde illa så jag stannade hemma.

Jag sov till typ elva tror jag, låg kvar i sängen till tjugo över tolv, käkade lite yogurt&musli, gick ut me Elsa osv :)

Imorgon har vi studiedag så ingen skola imorgon heller, så jag ska träna med mamma på dagen och sen kommer min syster Carolina hit över helgen :)

Blir skojj :)

Och föresten så har jag fått paket ifrån posten idag med hälften av kläderna vi beställde till Turkiet resan :)

Fick : shorts, bikini, fin tunika, linne, en gullig skjorta och en kjol :)

Men nu ska jag dra, hejdå !

Av klara andersson - 4 februari 2010 18:10

Hej, jag hinner inte skriva mycket nu, ska på ett boxnings-pass kvart i sju,

 pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards