klaralinneaa

Alla inlägg under februari 2010

...

Av klara andersson - 28 februari 2010 22:23

Orkar inte med dej längre seriöst.

 

Du är så omogen mot alla.

 

Get a life -.

Av klara andersson - 28 februari 2010 20:32

Äre bara jag som är helt förälskad i filmen Avatar eller? :o

 

 

 

 

 

 

 

massa kärlek till denna film !  

Av klara andersson - 28 februari 2010 16:13

tränatränaträna !

Av klara andersson - 28 februari 2010 12:22

Hej på er :)

 

Jag vaknade faktiskt för nån timma sen, iaf en timma sen hihi men jag har fortfarande inte kommit ur sängen ^^

 

Men nu ska jag iaf upp och äta frukost och kanske kolla lite på Sex and the city :)

 

Måste bara säga att idag har Oscar&jag varit tillsammans i nio hela månader idag :')

Han betyder riktigt mycket för mig och jag älskar han så otroligt mycket !

Han är mitt allt <3

 

  

Av klara andersson - 27 februari 2010 23:00

Helluuuuuu :D

 

Nu är jag tillbaka ifrån mina tjejor :)

Filmen var grym, haha andra gången gilt :)

Nu kollar jag på Beck - okänd avsändare och sen ska jag nog titta lite på Sex and the city igen :)

 

Hörs !

Av klara andersson - 27 februari 2010 12:12

Godmorgon sunshines :) 

 

Har just käkat frukost och ska hoppa in i duschen och sen på med en ansiktsmask och sen fixa mig klart :)

 

Sen blire av till Kajsa&Frida för vi ska kolla på bio ikväll.

Det ska bli kul eftersom vi inte setts på ett tag :/

Menmen idag blire av iaf :)

Vi ska se Farsan, vet att jag redan sett den men den är ju så jävla bra haha xoxo

 

"fuck you själv!" 

 

haaahahaha, ni måste se den seriöst ! :D

 

Hörs ! xoxo

Av klara andersson - 27 februari 2010 01:51

Godnatt sötnosar :)

Av klara andersson - 27 februari 2010 00:10

Här får ni några bilder ifrån helgen med älskling :)

  

Min bara min ! ^^

  På lördagen skulle älskling&jag åkt in till Stockholm och fika på ett riktigt mysigt och fint café men tågen gick inte p.g.a all j*vla snö och shit så vi tog en mysig fika i Södertälje ist :)

  Mysmys :)

  Fredagens middag (:

Fredagens middag (:

    

Super fin resturang, glömde ta kort på hela :)

Fin sak i fönstret :)

   

Saken i fönstret :)

Ovido - Quiz & Flashcards