klaralinneaa

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av klara andersson - 25 februari 2010 23:26

Hej på er, vad har ni för rädslor? 

 

Jag har riktigt många men jag ska inte berätta dom, för det tar alldeles för lång tid.. Men igår fick jag ännu en, och den har jag inte lust att säga för ni skulle säkert tycka att jag var skum eller så.

Men det är nog en av mina allra värsta !

Fyfan säger jag bara :s

 

Nej nu ska jag nog kolla en kul film och tänka på min älskade 

Kanske skriva lite eller så.

Ni får ett bättre inlägg imorgon ..

Pusshej !

 

  

Oscar Ramstedt ♥ Klara Andersson

31/5-09                       

Av klara andersson - 25 februari 2010 13:35

Hej jag heter klara och jag är beroende av Desperate Housewives ! :D

 

Haha, jag har börjat med andra säsongen nu, men den e snart klar den med (A)

 

Men nu ska jag ta på mig lite kläder och rasta Elsa, pusshej !

Ovido - Quiz & Flashcards