klaralinneaa

Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

SAKNAR MIN ÄLSKLING !

Av klara andersson - 15 mars 2010 19:50

Hejhopp, jag är jätte trött !

Gjorde ett NO-prov idag, och började jag med att läsa "I taket lyser stjärnorna" på Svenskan, den är grym, filmen med! ^^
Riktigt sorglig  men bra ! =)
Någon mera som har sett den? =)

Iaf, på idrotten så var vi ju ute, och man fick spela fotboll eller springa, gissa vad jag valde? ..

 

Springa såklart ! =D
Sprang ifrån "konst", till komun-huset, till Kvarnen, till Smultronstället och sen tillbaka till "konst" och slut =)

Rätt långt faktiskt, och halt som fan haha =)

Och måste saga att jag saknar min älskling till 100%, men han kanske kommer hit i helgen så  (:   

HOPASHOPPASHOPPAS ! ^^
  

 

Kom just på en sak, jag tänkte när jag loggade in på bloggen att jag bara skulle skriva ca två rader, men nehe så blev det inte, hihi ^^

Åh, just det haha, efter skolan sprang jag med Johanna, eller har jag sagt det? men nu vet ni iaf att det blev av, hihi (A)

 

Men som sagt så är jag skit trött så jag ska kolla på Saltön klockan nio tror jag det börjar och sen ringa älskling sen sova =)

Hare bäst flodhäst ! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av klara andersson - 11 april 2010 23:07

Nu har jag bytt blogg igen, checka den ist ! =) Kom inte på något namn, hihi (A) rosabanan.bloggplatsen.se ...

Av klara andersson - 21 mars 2010 18:35

Hej på alla, sorry för riktigt dålig uppdating men jag har inte velat ta massa tid till att blogga när jag är med min älskling ! Och föresten så tänker jag sluta blogga i någon vecka för jag har inte tid o.s.v. Så det här blir det sista inlägge...

Av klara andersson - 19 mars 2010 14:58

.. tre ska mamma&jag åka in till Norrköping och så kommer älskling tio över fyra ! :D   Nu har jag duschat lite snabbt och sånt så jag är klar att åka när som helst nu =)   Haha, ni skulle bara se min haka ! xoxoDet var några som sa att man...

Av klara andersson - 18 mars 2010 21:46

Satt för en stund sen och kollade på Sveriges fulaste hem, eller ja för typ femtio minuter sen haha :) Ett riktigt sjukt hem vare, fullt med dockor och shit ! :s Men nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och vänta på att älskling ska ...

Av klara andersson - 18 mars 2010 16:48

Hej bloggen =) Åkte hem med tidigt bussen idag som går halv tre för vi hade ingen spanska.   Såhär såg dagen ut i skolan:   08.10 TFM "blev någon matte sak med några i klassen ist" 09.40 Syslöjd "Hade Vidar som vikarie :)"   10.4...

Presentation

Jag är en tjej på 14 år som skriver om sitt vardagliga liv,vänner,pojkvän, sina intressen osv.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar ni borde läsa =)

Kategorier

Arkiv

Skriv gärna :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards