klaralinneaa

Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Salem Al Fakir ..

Av klara andersson - 13 mars 2010 22:51

.. borde vunnit Melodifestivalen !

Älskar låten, den är grym ! =)

 

Men hon Anna som vann var också riktigt bra !
Vem tycker ni skulle ha vunnit? =)

 

Som jag sa förut skulle jag ju ut och fota idag, men jag fastnade inne ist, haha jag tog fram massa gamla gosedjur och fotade dom =D

Ni får lite bilder på de imorgon för min data är riktigt seg nu.
Föresten, mamma har gjort ett par vantar till mig, söta va? =) Nu ska hon göra en mössa med, den e super söt! =)


  

 
 
Carolina

Carolina

14 mars 2010 09:58

va fina vantar. =) Jag tyckte ola eller darin skulle vunnit, bra låtar men också för att dom är så heta. hahahahhahaha! Men anna är skit bra hon med. :)

http://carolinaelisabet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av klara andersson - 11 april 2010 23:07

Nu har jag bytt blogg igen, checka den ist ! =) Kom inte på något namn, hihi (A) rosabanan.bloggplatsen.se ...

Av klara andersson - 21 mars 2010 18:35

Hej på alla, sorry för riktigt dålig uppdating men jag har inte velat ta massa tid till att blogga när jag är med min älskling ! Och föresten så tänker jag sluta blogga i någon vecka för jag har inte tid o.s.v. Så det här blir det sista inlägge...

Av klara andersson - 19 mars 2010 14:58

.. tre ska mamma&jag åka in till Norrköping och så kommer älskling tio över fyra ! :D   Nu har jag duschat lite snabbt och sånt så jag är klar att åka när som helst nu =)   Haha, ni skulle bara se min haka ! xoxoDet var några som sa att man...

Av klara andersson - 18 mars 2010 21:46

Satt för en stund sen och kollade på Sveriges fulaste hem, eller ja för typ femtio minuter sen haha :) Ett riktigt sjukt hem vare, fullt med dockor och shit ! :s Men nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och vänta på att älskling ska ...

Av klara andersson - 18 mars 2010 16:48

Hej bloggen =) Åkte hem med tidigt bussen idag som går halv tre för vi hade ingen spanska.   Såhär såg dagen ut i skolan:   08.10 TFM "blev någon matte sak med några i klassen ist" 09.40 Syslöjd "Hade Vidar som vikarie :)"   10.4...

Presentation

Jag är en tjej på 14 år som skriver om sitt vardagliga liv,vänner,pojkvän, sina intressen osv.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar ni borde läsa =)

Kategorier

Arkiv

Skriv gärna :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards