klaralinneaa

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av klara andersson - 13 mars 2010 22:51

.. borde vunnit Melodifestivalen !

Älskar låten, den är grym ! =)

 

Men hon Anna som vann var också riktigt bra !
Vem tycker ni skulle ha vunnit? =)

 

Som jag sa förut skulle jag ju ut och fota idag, men jag fastnade inne ist, haha jag tog fram massa gamla gosedjur och fotade dom =D

Ni får lite bilder på de imorgon för min data är riktigt seg nu.
Föresten, mamma har gjort ett par vantar till mig, söta va? =) Nu ska hon göra en mössa med, den e super söt! =)


  

Av klara andersson - 13 mars 2010 15:13

Gårdagen var lika bra som alltid, haha :)
Sara e skum, på ett bra sett haha =D

 

Dagarna går så fort i skolan och nu är det äntligen helg ! ^^

Ingen aning om vad jag ska göra.

Skulle varit med Tim idag med han skulle bort tyvärr :/
Och så skulle jag åkt till min kusin för hennes pappa har fyllt år men mamma mår inge bra så det blev inget med det heller ..
Men ikväll ska jag iaf kolla på melodifestivalen med mamma&pappa tror jag =)

Och nu funderar jag på att gå ut och fota lite, eller vad säger ni? :)
Vi har en å ca 200 meter ifrån huset så tänkte gå dit och fota lite kanske, det är riktigt fint där nu på vintern =)

Någon som vill ses idag annars?

Smsa mig isf :)

För dom som har mitt nummer alltså haha ^^

Nu ska jag hitta på något, puss hare gött !

 

( Btw: ingen aning om varför texten blev röd helt plötsligt och jag orkar inte ändra haha )

Presentation

Jag är en tjej på 14 år som skriver om sitt vardagliga liv,vänner,pojkvän, sina intressen osv.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar ni borde läsa =)

Kategorier

Arkiv

Skriv gärna :)

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards