klaralinneaa

Alla inlägg under februari 2010

Av klara andersson - 14 februari 2010 22:16

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har varit rätt upptagen (: 

På ''morgonen'' gjorde jag mej iordning, sen åkte jag till min syster, och där var farmor och Lars-erik på besök en stund. Sen nör dom gått fixade jag Carolnas hår lite, sen gick vi ner till Willy:s och köpte lte saker, mat&så :) 

Sen gick vi hem och lagade mat och sen kollade vi på två filmer och nu ska jag duscha&tvätta håret bara sen ska vi kolla på en till film innan vi ska sova :) 

Hörs imorgon, godnatt ! 

Av klara andersson - 14 februari 2010 12:13

God ''morgon'' på er :)

 

Glad alla hjärtans dag ! :D

Jag skulle ju varit hos min älskling nu menmen :/

 

Nu äter jag frulle och kollar på Babe, grisen nivet? :)

As söt xoo

 

Hörs !

Av klara andersson - 13 februari 2010 19:21

Idag har jag köpt en ny bh och ett par trosor, om man nu kan kalla de trosor hehe (;

Filmen ''Farsan'' e så jävlá grym, hhahahaha ! Se den !

Nu ska jag kolla tv med mammi, puss !

Av klara andersson - 13 februari 2010 11:34

Nu drar jag snart till stan, bye !

Av klara andersson - 13 februari 2010 10:06

.. KLARA ! :D

 

Hellu, jag är duper vaken just nu, jag vaknade faktiskt tjugo i nio (:

Väldigt ovanligt måste jag säga.

Haha, och jag som sa att jag skulle svoa lääääänge, hhaahaa :)

Idag ska mammi&jag in till stan och sen kolla bio.

Saknar att göra något kul med min lilla mammi så det ska bli kul <3

 

Nu ska jag duscha&göra mej iordning :)

 

Pusshej !

Av klara andersson - 12 februari 2010 23:10

Snackar med älskling just nu och sen ska jag titta film :)

 

Sen blire att sooooooova lääänge, hoppas jag  om inte mamma väcker mig :)

 

Godnatt !

Av klara andersson - 12 februari 2010 20:06

... dance på min tv nu !

Sen blire Sol sidan !

Hörs !

Av klara andersson - 12 februari 2010 16:38

'' paff paff ''

Ovido - Quiz & Flashcards