klaralinneaa

Alla inlägg under januari 2010

Av klara andersson - 8 januari 2010 19:06

Asså vet ni hur kallt de är ute eller? : o

De vet inte jag heller egentligen men de är kallt, mycke kallt ! :s

Jag tror att de är över 16 minus : o

Men aja idag har jag tränat (som vanligt) och sen åkte mamma och jag till hennes morbror eller något, och man får typ skavsår i öronen när man är hos han. För han pratar HELA tiden, men han e gullig haha. Men de bästa är att han har köpt en ny liten hund nyss. De är en blandras, chihuahua och nått mera :D 

Så sjuuuuult söt, jätte stora ögon och ett litet huvut :D  Love it !

Den hette Goa tror jag (:

Men iallafall, ikväll händer inte så mycket, jag ska väl kolla film och så ska jag kolla på Let´s dance ^^ 

Vad gör alla andra ikväll då? (:

Av klara andersson - 8 januari 2010 00:06

Nu vare dags att sova då (:

Godnatt, pusshej !

Av klara andersson - 7 januari 2010 22:04

Hejhopp (:


Jag tänkte bara fråga om någon har något bra tips om vilken system kamera man borde köpa? :)

Av klara andersson - 7 januari 2010 17:35

Hellu (:

 

Jag har ingen aning om vad jag skulle ha för rubrik menmen ^^

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag tränade förut igen (:

Det är så kul/skönt för man känner sig så jag vet inte riktigt hur man ska beskriva de, men man känner sig så duktig osv, de gillar jag (:

Nu senare ikväll ska jag bara röja lite i rummet, kolla någon skojj film eller om någon vill hitta på någe, någon som har något förslag på film eller vill träffas? :) Skriv gärna isf :)

 

Ses, pusshej !

Av klara andersson - 6 januari 2010 23:14

Min mobil ska in på lagning imorgon, wiho äntligen !

Orkar inte skriva mera nu, så grymt trött asså, pusshej&godnatt !

Btw: slänger in en liten ego bild (:


  

Av klara andersson - 6 januari 2010 18:30

Har just varit och tränat och så nu när jag kom hem skulle vi äta så råkade jag hälla kokande vatten över hela handen. Fyfan va de gjorde ont asså, de gör fortfarande skit ont menmen .. Klumpig är man ..

Av klara andersson - 6 januari 2010 04:21

Men nej, nu är jag riktigt trött, mina ögonlock vill inte mera just nu så nu ska jag sova (: pusshej !

Av klara andersson - 6 januari 2010 03:49

Här ska ni få se lite bilder på halsbandet jag fick av älskling ('':  Det är inte bästa kvalitéten och den ser ut av vara guld-färgad men den är i silver (: Älskar den, den är superduper fin tycker jag (:  Vad tycker ni?

 

 

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards