klaralinneaa

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av klara andersson - 27 januari 2010 22:22

Hejhopp :)

Nu har mamma&jag bersällt lite nya kläder till Turkiet och även två bikini (:

Snart ringer älskling oh då ska vi snacka en liten stund sen måste jag verkligen sova!

Oh imorgon ska de pluggas hela dagen typ, eller nästan iaf, för 19.30 tror jag de va ska jag kolla på handbolls match, NKIK mot Ramunder HK elle nått :)

Innan Malin gick med i NKIK så spelade hon i Ramunder HK men som sagt bytte hon, oh imorgon ska hon spela mot hennes förra lag, de blir skoj ;)

Längtar som faen till fredag nu, tagga !

 

Godnatt sov så gott !

Av klara andersson - 27 januari 2010 15:27

Hej, glömde bort bloggen igår, sorry :o

 

Men idag va jag bara på en lektion, eller nästan hela sen drog jag hem för jag hade en sån förjävlig mensvärk så jag blev helt svimfärdig :s

Sen sov jag till tolv nån gång tror jag, åt liteosv..

Oh imorse fick jag veta att mamma&jag ska till Turkiet den 29/4-10 till 6/5-10 (:

Blir skoj, längtar som faen (:


Hotellet i Side (:

   Hotellet i Side (: 

Hotellet i Side (: 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards