klaralinneaa

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av klara andersson - 8 januari 2010 20:43

Hahahaha asg !

Ni skulle sett Willy eller vad han nu heter ifrån Bygglov när han dansade, hahahha så jävla sjuk är han ! x'dd

 

Btw: Rabih är ju bara för gullig xoo

Av klara andersson - 8 januari 2010 20:08

Jag är glad, glad glad glad :D 

Av klara andersson - 8 januari 2010 19:06

Asså vet ni hur kallt de är ute eller? : o

De vet inte jag heller egentligen men de är kallt, mycke kallt ! :s

Jag tror att de är över 16 minus : o

Men aja idag har jag tränat (som vanligt) och sen åkte mamma och jag till hennes morbror eller något, och man får typ skavsår i öronen när man är hos han. För han pratar HELA tiden, men han e gullig haha. Men de bästa är att han har köpt en ny liten hund nyss. De är en blandras, chihuahua och nått mera :D 

Så sjuuuuult söt, jätte stora ögon och ett litet huvut :D  Love it !

Den hette Goa tror jag (:

Men iallafall, ikväll händer inte så mycket, jag ska väl kolla film och så ska jag kolla på Let´s dance ^^ 

Vad gör alla andra ikväll då? (:

Av klara andersson - 8 januari 2010 00:06

Nu vare dags att sova då (:

Godnatt, pusshej !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards