klaralinneaa

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av klara andersson - 10 januari 2010 21:38

Hellu (:

Nu ska jag snart sova för jag vill inte missa att gå upp imorgon för då blir nog mamma inte så himla glad. Så jag skriver inte mycke idag som ni kommer att märka ^^  Så jag säger godnatt nu, pusshej !

Av klara andersson - 10 januari 2010 14:46

Hej, för nån timma sen vart jag upp dragen ur sängen och så fick jag bara ta på mig lite kläder och sen ut och grilla korv i snön i skogen med Johanna(syster), Stefan(systers kille) och Nova (deras barn) och så pappa :)

Hihi, Nova vart lite smått beroende av korv-brödet haha :D

Men nu är jag tillbaka och snart ska jag dra till Kajsa :)

Pusshej !

Av klara andersson - 10 januari 2010 02:31

eller ska jag säga godmorgon istället, eller kanske inte riktigt men ^^

Aja nu ska jag iallafall sova.. Snart iallafall, när jag slutat smsa med älskling så ska jag sova (:  puss&godnatt !

Av klara andersson - 10 januari 2010 02:03

Hihi Renate är min lilla grottman :')  <3


  


Min man&jag är dom tuffaste coolingarna ! :D

Älskar min lilla prutt-unge :')

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards