klaralinneaa

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av klara andersson - 4 januari 2010 22:36

Som sagt dålig uppdatering menmen..

 

Idag vaknade älskling&jag rätt sent som vanligt (a'  Vi låg kva ganska länge och myste lite, sen åt vi *frukost* och sen duschade jag, och när jag kom ut från duschen var jag tvungen att skynda mig för vi skulle se på bio i Heron city kl. 16.00, så springspring blev de för mig. Men vi hann som tur var (: Vi kollade på Avatar oh fy fan va den va bra asså, riktigt grym, jag rekomenderar att alla ser den! Men de dåliga var att en av mina vantar försvann under filmen ^^  skumt .. Men aja, sen drog vi ut och skulle vänta på bussen tillbaka till Södertälje och självklart så var den försenad -.  Men vi kom hem iaf och käkade, sen snart ska vi titta på nån film och mysa (:  skriver nog lite mera imorgon, pusshej !

 

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards