klaralinneaa

Alla inlägg under januari 2010

Av klara andersson - 18 januari 2010 20:56

cry cry !

Av klara andersson - 18 januari 2010 19:22

Asså jag är såååååå trött idag, vet inte vrf :'o

idrotten va riktgit kul idag, haha men nu orkar inte skriva mera, hörs sen, pusshej !

Av klara andersson - 17 januari 2010 19:28

hej igen, nu har jag tränat ca en timma, ätit osv :) 

snart ska jag duscha oh kolla lite på läxan igen som e tills imorn, sen sova tror jag :)  pusshej !

Av klara andersson - 17 januari 2010 13:45

Godmorgon på er, nu har jag ätit lite frukost och ska snart duscha sen göra mig iordning. Men för vad vet jag inte, jag gillar bara inte att gå runt hemma osminkad oh så, hehe ..

Senare ska jag träna, eller aa ikväll.

o-m-g jag mpste plugga : s  har engelska läxa tills imorgon, oh jag har inte rört boken, oh så måste jag plugga lite spanska tills på onsdag -.

oh jag har kommit på en grej.. Jag tycker inte alls om tagent-bordet till *familjens* data, för jag är så van med laptopens .. Intressant va?! 

 

Hare bra, pusshej !


(a'

Av klara andersson - 16 januari 2010 23:59

- Fryser du?

 

De borde du, för du har varit naken i mina tankar hela kvällen!

Av klara andersson - 16 januari 2010 10:18

Fyller 14 idag då, skriv grattis vafaen! :)

Idag får vi massa gäster oh så, sen senare vet jag inte vad jag gör :)

Och en katastrof har inträffat !!

Jag har inga pengar på mobilen längre :(  så smsa inte helst ! ^^

Men vi hörs lite senare, pusshej !

Av klara andersson - 15 januari 2010 17:47

Hellu everyboby (:

jag vet jag äger på engelska (: hahahaha, vilket skämt D:

Iaf skolan va bästa asså (:

Hahahahahha Arvid sa att jag var ovanligt stark för att vara tjej (a' xoo

Btw; NOVA ÄR HÄR ! :D  grymt söt ju, oh hon pratar sitt gulliga bebis språk hela tiden, såååå sööt! (:

Johanna, Nova och även min andra syster Carolina ska sova här inatt :)

Fuck you imorgon fyller jag 14 (a'  hihi ^^

 

Hejjdå nu ska jag va me Nova ((((:  pusshej !

..

Av klara andersson - 14 januari 2010 22:31

GODNATT !

Ovido - Quiz & Flashcards