klaralinneaa

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

orolig som fan !

Av klara andersson - 10 februari 2010 22:11

Hej, de va inte alls skoj att fira min farbror, somnade ju nästan, ville bara hem. Och vi kom hem typ kvart i nio eller nått, nej jag vet faktiskt inte men vid nio tiden iaf ..

 

 

Oscar svarar inte i hans mobil, hans mobil är avstängd och nu kanske ni tycker jag överdriver men han betyder så obeskrivligt mycket för mej och jag vill verkligen inte att han ska råka ut för något!

Försvinner han, försvinner jag. 

Förra gången hans mobil var avstängd och han inte svarat sen på eftermiddagen nån gång så hade han varit påväg någonstans och då kom det en/två killar och slog ner han, och tog hans mobil.

Det är sjukt jobbugt att skriva det här för mej, men jag måste säga det till någon. Jag fäller tårar när jag skriver det här. Jag blev så otroligt orolig för att det skulle hänt något med han och jag förstod inte vad som pågick. Jag frågade Emma Hyll om hon visste något men de gjorde hon inte. Hon ringde hem till han och då fick hon reda på att han blivit nedslagen och dom hade spärrat hans mobil så dom som tog den inte kunde använda hans sim-kort osv. Och så ringde hon tillbaka till mej och sa det. Jag grät inte, jag vågade inte inför henne och inte inför mamma då, ingen aning varför menmen. Han var okej iaf, inga värre skador liksom som tur var!

Det är därför jag blir så orolig när sånt händer. Och då tänker jag dom värsta tankarna som skulle kunna hänt, och då mår jag jätte dåligt.

Så nu ska jag vara vaken tills jag vet att han är okej, jag skiter fullständigt i om det är skola imorgon. Han är det viktigaste för mej!

 

Skulle han någon gång av nån anledning hamna på sjukhus skulle jag åka dit direkt och stanna tills han mådde bra. Jag skulle stanna så länge han behövde mej. Skulle ALDRIG lämna han!

Jag älskar han så otroligt mycket att ingen kan förstå, han är mitt liv <3

 

Nu har jag fått de ur mej, godnatt ....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av klara andersson - 11 april 2010 23:07

Nu har jag bytt blogg igen, checka den ist ! =) Kom inte på något namn, hihi (A) rosabanan.bloggplatsen.se ...

Av klara andersson - 21 mars 2010 18:35

Hej på alla, sorry för riktigt dålig uppdating men jag har inte velat ta massa tid till att blogga när jag är med min älskling ! Och föresten så tänker jag sluta blogga i någon vecka för jag har inte tid o.s.v. Så det här blir det sista inlägge...

Av klara andersson - 19 mars 2010 14:58

.. tre ska mamma&jag åka in till Norrköping och så kommer älskling tio över fyra ! :D   Nu har jag duschat lite snabbt och sånt så jag är klar att åka när som helst nu =)   Haha, ni skulle bara se min haka ! xoxoDet var några som sa att man...

Av klara andersson - 18 mars 2010 21:46

Satt för en stund sen och kollade på Sveriges fulaste hem, eller ja för typ femtio minuter sen haha :) Ett riktigt sjukt hem vare, fullt med dockor och shit ! :s Men nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och vänta på att älskling ska ...

Av klara andersson - 18 mars 2010 16:48

Hej bloggen =) Åkte hem med tidigt bussen idag som går halv tre för vi hade ingen spanska.   Såhär såg dagen ut i skolan:   08.10 TFM "blev någon matte sak med några i klassen ist" 09.40 Syslöjd "Hade Vidar som vikarie :)"   10.4...

Ovido - Quiz & Flashcards